موزیک دانلود

بهترین وبلاگ برای دانلود آهنگ

موزیک دانلود

بهترین وبلاگ برای دانلود آهنگ

تیتراژ برنامه «جشن رمضان» با صدای محمد علیزاده

جدیدترین اثر خواننده ی خوش صدای موسیقی پاپ
تیتراژ برنامه «جشن رمضان» با صدای محمد علیزاده 
تیتراژ ویژه برنامه "جشن رمضان" که از شبکه پنج تهران پخش می شود
آهنگ "جشن رمضان" را در ادامه دانلود و گوش کنید



«محمد علیزاده»، خواننده ی خوش صدا و با احساس آلبوم سورپرایز، برای تیتراژ برنامه «جشن رمضان» امسال خواند. امسال هم مانند سالهای گذشته، این برنامه در ماه مبارک رمضان، هر شب از شبکه تهران پخش می شود.
دانلود در ادامه مطلب...


برای من که لبریز تو موندم
به پات افتادنم عین نمازه
یه وقتی جونمو از من بخواه که
فقط دستم به سمت تو درازه

همه حرفامو گفتم تا ببینی
یه روزم درد تکراری ندارم
تو تسکین تموم دردهامی
به جز تو با کسی کاری ندارم

تصور می کنم هر شب به یادت
هوایی می شم و تا ماه می رم
قدم هامو بلندتر می کنم چون
درست دارم کنارت راه می رم

تو روزایی که خیلی خسته می شم
واسه رفتن هوای تازه می خوام
درست هر سال این روزا که می شه
تو رو بی حد و اندازه می خوام 

Mp3 320

دانلود آهنگ

Mp3 128

دانلود آهنگ

OGG 56
دانلود آهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد