موزیک دانلود

بهترین وبلاگ برای دانلود آهنگ

موزیک دانلود

بهترین وبلاگ برای دانلود آهنگ

جموعه ۲۰ اس ام اس جدید عاشقانه

مجموعه ۲۰ اس ام اس جدید عاشقانه که بصورت جمله بندی شده هستند تهیه کردیم. این اس ام اس های زیبا را میتوانید از سایت موب ۴ یو دریافت کنید.

مجموعه ۲۰ اس ام اس جدید عاشقانه - سری 91


فروغ ساحل شب های من باش / طلوع طالع فردای من باش / در این فصل خزان زندگانی / امید این دل تنهای من باش .


دلم از درد بی دردی گرفته / دلم از هرچه دلسردی گرفته / دلم از تو دلم از من و از ما / دلم از اینهمه غوغا گرفته .



در زمین سه چیز از هم جدا نمی شوند ، باران از زمین ، عاشق از معشوق و من از تو !


ای چشم تو از هرچه غزل گیراتر / لبخند تو از خنده ی گل زیباتر / در برکه ی آرام تو حتی مهتاب / صد بار ز خورشید شده والاتر / خوبان جهان آنچه تو داری دارند / در عشق تو از یک یکشان بالاتر .


قشنگی فاصله ها در این است که گاهی بیادمان می اندازد کسی هست تا دلتنگش شویم .


کس نمیداند در این بحر عمیق / سنگ ریزه قیمت دارد یا عقیق / من همین دانم که در این روزگار / هیچ چیز ارزش ندارد جز رفیق .


صفای باطنت را دوست دارم / کلام و ظاهرت را دوست دارم / تو گرچه دوری از من ای عزیزم / وفای حاضرت را دوست دارم .


همیشه سکوتم به معنای پیروزی نیست ، گاهی سکوت میکنم تا بفهمی چه بی صدا باختی .


برای پروانه شدن پیله ی دستان تو کافی ست ، من را محکم تر در آغوش بگیر .


بهار چشمانت همیشگیست ، پلک هایت را نبند ، خزان می شوم .


در شکار معرفت با عشق پیمان بسته ایم / در میان عاشقان ما عاشق دل خسته ایم / در جواب بی وفایی ، مهربانی کرده ایم / مهربانی را به رسم معرفت طی کرده ایم .


امروز می چیدم پازلهای دلم را ، دیدم کامل نمی شود ، بی یاد تو !


میدونی چرا میگن بنی آدم اعضای یکدیگرند ؟ چون یکی مثل تو میاد میشه قلب من !


شب گم شده در سیاهی چشمانت / شد رود ستاره راهی چشمانت / قربان نگاه تو که اقیانوسی / افتاده به تور ماهی چشمانت .


حال من خوب است اما با تو بهتر میشوم / آخ تا می بینمت یک جور دیگر میشوم / در لباس آبی از من بیشتر دل میبری / آسمان وقتی که می پوشی کبوتر میشوم / میل ، میل توست ولی باور بکن / بی تو در هجوم بادها پرپر میشوم .


زندگی آن هنگام زیباست که آدمی بداند فکری به خاطرش در هیاهوست .


مسافت نمیتونه به محبت فاصله بده ، با اینکه کنارم نیستی اما مهربونیتو حس میکنم .


فاصله ها در عین کوتاهی چه بلند خلق شده اند ، کجاست دستی که به درازی فاصله ها باشد .


کوه کندن فرهاد نه کاری ست شگفت ، شور شیرین به سر هرکه فتد ، کوه کن است .


زخمی بر پهلویم است ، روزگار نمک میپاشد و من پیچ و تاب میخورم و همه گمان میکنند که میرقصم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد