موزیک دانلود

بهترین وبلاگ برای دانلود آهنگ

موزیک دانلود

بهترین وبلاگ برای دانلود آهنگ

پیامک عاشقانه و احساسی مرداد 91

پیامک عاشقانه و احساسی مرداد 91
sms-fa.ir



اگر ای عشق پایان تو دور است/دلم غرق تمنای حضور است
برای قد کشیدن در هوایت/دلم مثل صنوبرها صبور است



 

 

پیامک عاشقانه مردادماه 91

تا چند نظر به روی مهتاب کنم / خود را به هوای دیدنت آب کنم
یک قطعه ی عکس خود برایم بفرست / تا در دل بیقرار خود ، قاب کنم

پیامک عاشقانه و احساسی مرداد 91
sms-fa.ir



اگر ای عشق پایان تو دور است/دلم غرق تمنای حضور است
برای قد کشیدن در هوایت/دلم مثل صنوبرها صبور است



 

 

پیامک عاشقانه مردادماه 91

تا چند نظر به روی مهتاب کنم / خود را به هوای دیدنت آب کنم
یک قطعه ی عکس خود برایم بفرست / تا در دل بیقرار خود ، قاب کنم






مسیج عاشقانه مرداد 1391

چیست از این خوبتر در همه آفاق کار
دوست به نزدیکِ دوست، یار به نزدیکِ یار
(ابوسعید ابوالخیر)





تو دنیایی که جای آرزوهاست
کسی جز تو منو عاشق نمی خواست
بیا تا تکیه گاه من تو باشی
دلم مثل خودت تنهای تنهاست





من را از هر طرف نگاه کنی، عاشق تو از آب در می آیم…





مسیج جدید عاشقانه مرداد

عشق، ‌پیش از اجلم کشت و به مردن نگذاشت
شاد از اینم که مرا دوست به دشمن نگذاشت
(شوشتری)


 

 

 


کاش تو که آسمون شدی من مث دریا میشدم / عکست میفتاد روی موج، من با تو تنها میشدم

 

 


 

اسمس و مسیج های عاشقانه و احساسی


باران بیاید یا نیاید، خاطرات باشد یا نباشد، من خیس از یاد توام…

 
 

 

 

درذهن به جز تو آفریدن ممنوع
غیر از تو ورود دیگران در قلبم
عمرا
ابدا
هیچ
اکیدا
ممنوع!





اس ام اس عاشقانه جدید

این خط که زیر چشم سیاهت کشیده اند
سر مشق تازه ایست برای غزال ها
(احسان اکابری)


 

 

 


نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم
نه لاله، نه گل، نه نسترن می خواهم
خواهم ز خدای خویش کُنجی خلوت
من باشم و آن کسی که من می خواهم





تو را انگار یک جا دیده بودم
میان خواب و رویا دیده بودم
نگاهت همچو شبنم، آشنا بود
گمانم بین گلها دیده بودم


 

 

 

احساس تو چون طراوت باران است
بر زخم شکوفه های گل درمان است
هر وقت که در هوای تو می چرخم
انگار نفس کشیدنم آسان است...

 

 

 

گرچه از فاصله ی ماه ز من دورتری
ولی انگار همین جا و همین دور و بری
ماه می تابد و انگار تویی می خندی
باد می آید و انگار تویی می گذری…





یک یاس سفید
در رنگ امید
با هر چه وفاست
از سوی خدا
تقدیم تو باد…


 

 

 

دوستت دارم با “س” سوزن، به همه بگو تا بسوزن…





بی رویت آینه کدر خواهد شد / آهم در شهر منتشر خواهد شد
چون بمبی ساعتی دلم در سینه / با تاخیر تو منفجر خواهد شد


 

 

 

اس ام اس عاشقانه مرداد ماه 91

خواب دیدم که دلم بند تو بود / خواب من تعبیر لبخند تو بود
تو به سان گل شدی اوج شکوه / نبض من، در ساقه آوند تو بود





تو از معابد مشرق زمین عظیم تری / کنون شکوه تو و بهت من، تماشایی ست
(حسین منزوی)


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد