موزیک دانلود

بهترین وبلاگ برای دانلود آهنگ

موزیک دانلود

بهترین وبلاگ برای دانلود آهنگ

اس ام اس دل شکسته و غمگین جدید

اس ام اس دل شکسته و غمگین جدید
www.sms-fa.ir


اس ام اس دل شکسته 91

مرور می کنم خاطراتم را، اما کپی که برابر اصل نمی شود...


 


 

 پیامک دلشکسته و غمگین 91

از یه جایی به بعد آدم دیگه دوست نداره همه چی درست بشه ، دوست داره همه چی تموم بشه





ستاره وقتی میشکنه میشه شهاب، اما دلی که میشکنه میشه سوال بی جواب !
 

 



 

پیامک و اس ام اس های جدید 1391

بشکن دلم که رایحه ی درد بشنوی / کس از برون شیشه نبوید گلاب را

 

 

 

اسمس و مسیج غمگین جدید

لحظه‌ی بغـض نـشد حفــظ کنم چشــمم را
در دل ابـــر، نگــهـــداری بـــــاران سخت است
زیـر بــاران که به من زل بزنی خواهی دید
فن تشخیص نم از چهره‌ی گریان، سخت است





عادت می کنیم
به داشتن چیزی و سپس نداشتنش
به بودن کسی و سپس به نبودنش
تنها عادت می کنیم … اما فراموش نه

 

 

 


کاش انسان مثل شمع فقط یک شب زندگى مى کرد اما کنار پروانه اش.





اس ام اس جدید

(ساده) که باشی
زود (حل) میشوی
میروند سر وقت (مساله ) بعدی…


 

 

 

وقتی می خواهمت و نیستی
اتفاق خاصی نمی افتد
فقط من، ذره ذره ایوب می شوم




اسمس جدید

باشه، من به تو نمیام….اما لطفا تو به خودت بیا


 

 

 

پیامک دلشکسته جدید

رفته ای ؟؟؟
بعضی ها بهش میگن قسمت
اما من تازگیها بهش میگم به درک…





یادمان باشد که قصه ى کودکانمان را با “یکى بود یکى نبود” آغاز نکنیم،
ازابتدا به آنها بیاموزیم که اگر یکى نباشد دیگرى هم نیست…

 


 

اس ام اس و پیامک غمگین 

آنهایی که بی عاطفه هستند
روزگاری بسیار عاشق بوده اند…





درد دلهایت را به کسى نگو چون بعضی ها یاد مى گیرند چگونه دلت را به درد بیاورند…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد