موزیک دانلود

بهترین وبلاگ برای دانلود آهنگ

موزیک دانلود

بهترین وبلاگ برای دانلود آهنگ

این مانتو ها شما را تافته جدا بافته می کند!

این مانتو ها شما را تافته جدا بافته می کند!

 

 برترین ها: این بار برای همسو شدن با مد خیابان یا همان مانتوهایی که انتخاب بهترین‌شان دغدغه بسیاری از خانم‌هاست، سراغ طراحی‌های 2برند «شلیته» و «مریم فاضل» رفته‌ایم. برندهایی که طراحان هر دوی آنها تمام تلاش​شان را برای ترکیب خلاقانه نقش و رنگ با روحیه و سلیقه ایرانی به خرج داده‌اند. یکی از ترکیب رنگ‌ها  و پارچه‌هایی که در نگاه اول در کنار هم نشستن‌شان دور از ذهن به نظر می‌‌آید و به‌کار گرفتن اصالت پوشش‌های ایرانی در طراحی‌هایش می‌گوید و دیگری از ترکیب هنرمندانه پارچه‌های نخی ظریفی که برای کنار آمدن با گرمای تابستان بهترین انتخاب هستند. یکی به طراحی‌هایش درست مثل یک اثر هنری‌ نگاه می‌کند، همان‌قدر لطیف و پر ظرافت (مریم فاضل) و دیگری اعتقاد دارد راحتی و سازگار بودن طراحی‌هایش با سلیقه اجتماع همانقدر مهم است که زیبایی و خوش آب و رنگی‌آنها (شلیته). مدل‌های انتخابی ما نمونه‌های کوچکی هستند از مجموعه کارهای این طراحان جوان برای هدایت سلیقه شما بانوان ایرانی به سمت  پوشش‌هایی که سلیقه و روحیه ایرانی در آنها موج می‌زند. حالا این شما و این طرح‌های برگزیده و پوش و شلیته تافته‌هایی که برای شما بافته شده‌اند.


 


 

 
هیجان مرموز بودن 
 

    ساده‌ اما راز آلود

این مانتو ترکیب هنرمندانه‌ای از پارچه ساتن رنگی با پارچه عبایی است. رنگ تند پارچه ساتن گل‌دار با استفاده از ظرافت پارچه عبایی به زیبایی مهار شده، بنابراین حالت رازآلودی به ظاهر مانتو بخشیده است. این مدل در حقیقت یک مانتوی دوروست، یعنی هر دو سوی آن بسته به مراسم یا محلی که قرار است در آن حاضر شوید، برای شما قابل استفاده است. انتخاب پارچه عبایی باعث شده تا این مانتو برخلاف تصویری که از مانتوهای دو  رو در ذهنتان دارید ،کاملا سبک و راحت باشد.
 
میزان پهنای یقه این مانتو بسته به سلیقه شما، کاملا قابل تنظیم است. برای ایجاد هماهنگی بیشتر هم کافی است لبه آستین مانتو را برگردانید.

 

 از کمربند پهنی که برای مهار گشادی این مانتو طراحی شده   در هر دو روی مانتو می‌توانید استفاده کنید.

 

 

این مانتو در اوج سادگی‌اش یک انتخاب مناسب برای روزهای تابستان است. دو رو بودن آن به شما اجازه می‌دهد تا هم در مهمانی‌ها از آن استفاده کنید و هم به عنوان مانتویی که در رفت‌وآمدهای روزمره به آن نیاز دارید .

 

 


 

 
روشنی که با همه روشن​ها فرق دارد 
 

      گرمای تحمل‌پذیر تابستان!

یک مانتوی سفید مثل مدل پیشنهادی ما دقیقا همان چیزی است که برای راحت‌تر کنار آمدن با گرمای تابستان به آن نیاز دارید. طرح اصلی این مانتو که ترکیب لنین سفید با نوارهایی از یک پارچه گل‌دار نخی است، به نوعی تصویر مانتوهای عبایی را در ذهن تداعی می‌کند؛ البته با گشادی‌ تقریبا مهار شده! ایجاد خطای دید به دلیل استفاده از نوارهای رنگی آن هم به‌صورت عمودی در قسمت جلوی این مانتو باعث شده تا برخلاف بیشتر مانتوهای رنگ روشن، نه‌تنها گشادی آن چندان به چشم نیاید بلکه شما را کشیده‌تر هم نشان بدهد.

تکرار این نوار پلیسه در قسمت پشت مانتو، ضمن ایجاد هارمونی، به ظریف و بلند‌تر به‌نظر آمدن شما کمک می‌کند.

 

 

ترکیب رنگ سبز و قرمز روی زمینه سفید مانتو، ظاهر ساده آن را با حال و هوای تابستان هماهنگ‌تر کرده است.

 


 

این مانتو گشادی و راحتی لازم برای روزهای  گرم تابستان را دارد و دقیقا همان چیزی است که شما برای  رفت‌وآمدهای روزمره  روزهای تابستانی به آن نیاز دارید.

 

 

 


 
بی​نظمی زیبا 
 

 
   بازی رنگ‌ها
 

ویژگی اصلی این مانتو، هارمونی رنگی آن است. این رنگ‌ها که از پارچه‌های مختلف عاریه گرفته شده‌اند، به ظاهر ساده مانتو جلوه‌‌ تازه‌ای داده‌اند. این مانتو از ترکیب 5 پارچه در جنس‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی شده است. در کنار هم نشستن پارچه‌ چرخ‌کاری‌شده، کنف‌ابریشم و دو نوع پارچه نخی مختلف بدون درنظر گرفتن تقارن، طرح نهایی این مدل را ایجاد کرده‌ است.

 

 

کمربند این مانتو به‌گونه‌ای طراحی شده که یک روی آن مشکی ساده است و روی دیگر آن ترکیبی از 5 پارچه زمینه مانتوست.

یقه آرشال بلند و مدل راسته این مانتو به شما کمک می‌کند تا با وجود رنگی بودن آن اندام‌تان ظریف‌تر و کشیده‌تر به نظر بیاید. البته تنظیم پهنای یقه مانتو به عهده خود شماست.

 

 

قسمت پشت این مانتو ترکیبی است از همان پارچه‌ها البته بدون درنظر گرفتن تقارن و با یک بی​نظمی زیبا!

 

 

 

 
مهندسی در طراحی لباس
 

   به رنگ فیروزه
این مانتو ترکیبی است از یک پارچه نخی ساده با نوعی پارچه خامه‌دوزی شده؛ اما راز اصلی آن بدون برش بودنش است. در این مانتو اثری از برش دیده نمی‌شود جز در ناحیه دو آستین. همین طراحی، باعث شده تا شما برای پوشیدن این مانتو محدود به یک مدل نشوید. تکه‌های جلوی مانتو آنقدر بزرگ هستند که شما در نحوه بستن‌ آن، آزاد باشید.

ریزش این مانتو روی اندام (به دلیل جنس پارچه و نوع طراحی آن) شما را ظریف‌تر و کشیده‌تر از همیشه نشان می‌دهد.

ترکیب رنگ و جنس‌پارچه‌های این مانتو، به شما اجازه می‌دهد تا به‌عنوان یک انتخاب مجلسی به آن فکر کنید.

 

 

روی این مانتو به‌دلیل رنگ متفاوت و شیوه بسته شدنش می‌توانید به عنوان یک انتخاب مجلسی حساب کنید. چون به اندازه کافی گشاد و بلند است که بتوانید به راحتی و بدون نگرانی آن را روی لباس‌های مجلسی‌تان بپوشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد